blinded by rainbows

Jag är en sucker för nagellack. Har galet många, ni vet så där många så att man typ bara hinner använda dem en gång innan de torkar igen. Och ändå kan jag inte låta bli att köpa fler! Det blir ju inte direkt lättare av att Depend (grymt bra märke) släpper nya sjukt snygga nyanser hela tiden, nu har de släppt årets sommarkollektion:

Ge mig! Vill ha alla typ, men mest 242, 247 och 122. Någon av de + solbränd hud = galet snyggt. Dessa lär nog hitta hem snart...

Just nu har jag nr 41 på naglarna, en helt underbar metallicblå färg. En av mina favoriter, ser ut så här. (Inte min nagel dock!)

 













































The Rolling Stones – Blinded By Rainbows


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0