"ni kommer inte kunna ha tajta jeans imorgon"

Kom hem från pole dancen för ett litet tag sen. Min ordinarie instruktör var sjuk/skadad så istället hade vi en "vikarie", instruktören för nivå 4-5b vilket är North Pole Studios högsta nivå. Nivå 4-5b är NPS "dans-nivå" och instruktören Serena, tja hon kunde ju röra på sig. Vilket inte lilla jag kan. Jag har ingen koordination eller taktkänsla whatsoever. Och är inte så där fantastiskt rörlig direkt. Så det blev en intressant träning, med dansuppvärmning och mer avancerad koreografi med trick på stången än vad vi har kört hittills. Men det var sjukt kul! Fick lära oss många nya trick, bl a att klättra på stången (vilket jag tydligen är sjukt dålig på, kan inte hitta de förbannade musklerna som man måste använda) och sen sätta sig på stången däruppe. Aj säger jag bara. Satan vad det sved på insidan av låren. Låter det fel om jag säger att det kändes som om det brann mellan benen? Ja det gör det, men vafan, det är inte mina ord (får alltid höra så himla intressanta formuleringar på pole dancen även om det verkligen inte är så porrigt som det skulle kunna vara). Hur som helst så lär jag ha många fina blåmärken på ytterst konstiga ställen i morgon.


Nivå 4-5b. Jag om något/några år helt klart (eh... not. Men man kan ju ha det som mål i alla fall). Tror faktiskt att det är Serena som är tjejen längst fram, eller så är det bara någon som är väldigt lik. Grym är hon hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0