i've learned to lose, i've learned to win

Jag har ingen lust att skriva om mina dagar här. Inte för att jag har tråkigt, men jag gör verkligen inget som är intressant att läsa om och jag tror att jag i framtiden kommer komma ihåg vad jag gjorde på Gotland på somrarna... Kort summering: fint väder - stranden, dåligt väder - hemma i soffan. Idag var vi i och för sig i Visby, men det var första och enda gången den här resan.

Men jag har faktiskt en kul grej att skriva om! Idag fick jag ett brev från mitt försäkringsbolag. De har fått in min läkares invaliditetsbedömningsrapport och bedömt att jag är 5 % invalid vilket innebär att jag får ut 66 000 kr på min försäkring! Hur jävla nice är inte det?! Äntligen så får jag ut något bra på mitt skitknä. Så nu är pengarna inför Australien nästa år klara, känns sjuk awesome. Och då har jag inte fått ut pengar från min andra försäkring från handbollsklubben och för mitt "vanprydande ärr" så det rullar nog in ytterligare några tusenlappar.



Mt. Eden Dubstep/Lisa Miskovsky - Still Alive

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag har fått pengarna från licensen. 867 kronor är maxbelopp på den försäkringen vi har via Folksam. Hehe, kul va?

2012-08-07 @ 01:41:22
URL: http://tionollfem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0