cinema

Det här är mina söta flat-mates, bästa brudarna (bilder lånade av Camilla):
 
 
Idag har jag bara hängt med dessa awesome brudar. Vi har lyckats hitta en biograf som visar filmer med originalspråk istället för dubbat till spanska (som är standard här nere) så idag har vi varit och kollat på filmen Ted. Rätt skön film om levande nallebjörn. Vi gick till biografen vilket egentligen inte är så långt, men jag som är rätt härligt förkyld och har hostat hela natten fick världens energidropp under promenaden och trodde jag skulle svimma. Mindre kul. Fan vad jag är trött på att vara sjuk.
 
Annars har vi varit hemma, käkat middag, snackat, förhört varandra på drinkarna (måste ju fortsätta komma ihåg dem...). Börjar känna att det är dags att söka jobb nu, CV:t är skrivet så tänkte bara vänta på att hostan lägger sig lite. Känner att första intrycket blir så där annars... Tänkte söka lite över allt, men engelska/irländska pubar känns ju mest troligt att jag kan få jobb på eftersom jag inte pratar spanska. Men jag är faktiskt väldigt sugen på att lära mig språket och försöker snappa upp så mycket jag kan. Gillar ju ändå språk... 
 
Nu ska jag försöka få lite mer sömn än vad jag fick förra natten, lycka till till mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0