ebs - dag 16

Prov två av fyra avklarat! Flairen idag gick jättebra. Precis som i torsdags så delades vi in i två grupper, ena gruppen var i parken och körde flair-provet och andra i baren. Idag fick min grupp börja i baren. Det gick helt okej, men var nog lite disträ på grund av flair-provet så jag gjorde lite konstiga missar som att ställa flaskorna på konstiga ställen osv…
 
På eftermiddagen var det dags för oss att flaira och även om den andra gruppen hade sagt att det var aslätt och att Andre var rätt chill med bedömningen så var jag ändå stressad (i vanlig ordning). Men det var inte så farligt. Working flairen gick jättebra och jag fick full poäng (A+) och exhibition flairen gick helt okej, men jag gjorde en miss i början och tappade rytmen helt men lyckades ändå få ett A. Så A i flair, känns rätt bra.
 
På onsdag är det dock dags för de viktiga proven och man börjar ju bli lite nervös för det. Stå ensam i baren och bli bedömd av en lärare, usch. Hatar praktiska prov.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0