-

Äntligen kan jag logga in och skriva! Blogg.se har tydligen uppdaterat sin plattform (vet inte vad jag tycker om den än) och under tiden har jag inte kunnat komma åt bloggen...
 
Under tiden har det faktiskt (för en gångs skull) hänt lite grejer. I lördags var jag på kräftskiva med mina fantastiska vänner hemma hos Ellen. Och innan de andra kom så bakade jag och Ellen paj. Så bra kväll, hade jättekul och pajen och kräftorna var asgoda. Det blev en del tequila för de flesta av de andra (inte för mig, försöker spara mina kassa lever...) och kvällen slutade med (fylle-)singstar, haha! 
 
Igår gjorde jag nog en av årets mest random saker (och det säger en del eftersom det här året har varit rätt galet). Igår var jag lekledare för 24 schweiziska bankmänniskor som lekte gotländska vikingalekar på en konferensanläggning i Tumba. De fick köra varpa, stångstötning och pilskytte (med blåsrör istället pilbåge). Det var rätt kul faktiskt. Och fan vad min engelska har blivit ringrostig, har typ inte sagt något på engelska på flera månader... Så det här var väl lite uppvärmning för Barcelona (som jag åker till om 5 dagar!!). Schweizarna var rätt duktiga faktiskt, och det verkade som om de hade rätt roligt. 
 
Igår blev jag även uppringd av en tjej från Adecco om ett serveringsjobb som jag har sökt på Friends Arena så idag har jag varit på intervju + lite uppvisning av mina tallriksskills. Det kändes bra, men eftersom det är ett extrajobb så får jag tydligen egentligen inte söka eftersom jag inte har någon huvudsysselsättning. Men det kunde gå ändå, fast då måste jag jobba på alla evenemang i höst. Vi skulle höras på torsdag, så jag får se...
 
Jag har även hunnit med två awesome konserter, Coldplay och Lady Gaga. Men det skriver jag om någon annan gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0