aware of the danger of riding in the cars, taking candy from strangers

Någon däruppe vill inte att jag ska vara frisk. Just nu huserar tre olika sjukdomar i min kropp; körtelfebern, förkylning och en härlig släng av ögonflammation valde att titta in igårkväll och irriterar just nu vänster öga som är alldeles rött, kliar och klibbar igen när jag sover. FML.
 
Idag har jag varit på vårdcentralen och tagit mysiga blodprover igen. Jag grät. Igen. Trots bedövningsplåster och grejer. Suck. Sen gick jag hem och tröstsåg på Sagan om Ringen. Bästa filmerna ever. Längtar så mycket till december då The Hobbit: An Unexpected Journey kommer ut. Får fortsätta knarka Peter Jackson's prodoction videos fram tills dess. Jag blir så lycklig när jag ser dem, skulle verkligen vilja vara med och jobba on set på en sådan stor filmproduktion (eller ja, i alla fall något som Peter Jackson gör och allra helst något som Tolkien har gjort...). 
 
Sen på kvällen kom Ellen, Daniel och Viktor hit. Snackade ett tag och åkte sen iväg och käka pizza. Mysigt och awesome sällskap som vanligt. Imorgon ska jag och Ellen in till stan och testa på fiskpedikyr, ska bli spännande. Fiskar som äter upp gammal hud på fötterna så de blir mjuka och fina. Kan ju inte bli annat än bra, eller? Sen ska jag passa på att köpa lite småsaker inför Barcelona tror jag... Om jag orkar. Borde nog egentligen åka hem och försöka vila mig i form... 
 
 
Gary Jules - Falling Awake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0