chuck taylor all star lo-top

Våren är här! (Bara för det lär det väl komma en snöstorm snart...). Jag är så sjukt sugen på att köpa ett par nya converse för att fira lite. Eller ja, egentligen vill jag nog köpa tre par nya för jag kan inte bestämma färg. Det är nu man önskar att man vore ekonomiskt oberoende... Usch vad bortskämd jag låter, verkligen dagens i-landsproblem.


en tand mindre

Så jag överlevde tandoperationen. Gick hyfsat snabbt och smärtfritt faktiskt. Nu har jag lite ont och hela munnen smakar blod men annars är det faktiskt rätt lugnt. Hoppas att det fortsätter vara lugnt så jag överlever helgen.

Nu sitter jag väntar på att kl ska bli 22 och min nya favoritserie, Game of Thrones ska börja. Den är sjukt awesome.


let there be light

Så det blev inga fler inlägg under sportlovet. Skyller på att det var rätt händelselöst. Sort of. Inget intressant i alla fall. Resten av tiden sen dess kan jag inte säga har varit händelselös. Men det har varit en rätt tung period. Mindre lust att skriva med andra ord.

Imorgon ska jag operera bort en tand. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös (vilket alla i min omgivning har fått höra lite för många gånger idag). Knäoperationen (-erna), inga problem. Men nu ska dom rota runt i munnen på mig. Det blir på något sätt känsligare/värre när det är ansiktet. Usch.

På torsdag ska jag till Idrottskliniken för att kolla upp mitt lår som jag tror att jag har lyckats paja. Så fruktansvärt dålig. Spagat när man inte är tillräckligt uppvärmd = ingen bra idé. Gick inte ens ner snabbt eller långt. Fyfan. Så sjukt irriterad och det är väl en sak som påverkat humöret på sistone. Är så sjukt trött på att vara skadad och så går jag och kör något sånt här. Mentalt slut.

Fredag-söndag däremot händer det lite roligare saker. Jag har blivit uttagen till Kinnevik Innovation Camp. Är faktiskt inte helt 100 på exakt vad vi ska göra, men jag tror att jag + 74 andra kommer bli indelade i lag om 5, få ett case och sen har vi 75 timmar på oss att hitta en kreativ lösning på caset. Typ. Kul att ha blivit uttagen och kul att vi är ganska många från Sjödal som blivit det. Dock så krockar det här ju lite med min tandoperation. Tydligen gör det rätt ont efteråt och man blir svullen så jag kommer se ut som elefantmannen. Men det är bara att bita ihop... FKB.

RSS 2.0