around the world around the world around the world around the world

Jag lever! Har bara varit full fart här på senaste tiden så jag har inte haft en enda sketen minut över för att sitta här knappa på tangenterna...

Jag är hemma från frankrike, kom hem i söndags förmiddag - efter 25 timmar i bil. Gick snabbare upp än ner, men nu körde vi ju hela vägen nonstop + lite väl snabbt kanske, hehe. Hur skönt det än var där nere i frankrike så blev det faktiskt lite tråkigt mot slutet, saknade mina kära vänner och kunde bara tänka på hur nice vi skulle haft det om det var vi som varit där i en vecka. Fast det var mys med familjen också. Bilresan var nog bland det jobbigaste jag varit med om på länge, har lite svårt för att sova i bilar... Men annars var det som sagt mys, god mat, GRYMT väder (sol och minst 28 grader i skuggan varje dag), hotellet var nice som vanligt... Lite snygga fransmän... (!) Och en hel del fula såklart, haha.
Donken i tyskland suger förresten, så ni vet. Och hade velat sett fler bergsgetter i Österrike.

Sen jag kom hem har jag mer eller mindre bara pluggat för igår hade jag ju mitt feeeta pröv i samhälle A. Som definitivt kunde gått bättre, har nog aldrig känt mig så oförberedd inför ett prov i hela mitt liv. Men jag får nog G iaf...

Igår var vi och träffade några grabbar ute i Ådran... Trevligt värre. Och alltid kul att träffa lite nya människor.

Nu väntar jag finbesök från ellen :]





Daft Punk – Around The World (Radio Edit)


Kommentarer
Postat av: - JenU

Fin blogg!

Allt bra med dej idag? =)

2010-08-21 @ 12:57:01
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0