so please won't you tell me where the road will end

Hemma! Ska bli galet skönt att få sova i min säng här hemma, att duscha i en dusch som man faktiskt får plats i, att få dricka vatten som smakar bra igen osv. Skönt att vara hemma helt enkelt. Att slippa oroa sig/ducka för/stänga in sig från myror, spindlar, bålgetingar, flygmyror m.fl. Trosa har helt enkelt ett för stort djurliv för lilla jag.

Att jag är hemma betyder alltså också att jag har jobbat klart! Också skönt. Inte för att det var speciellt jobbigt för det var det inte, men skönt att kunna göra vad man vill om dagarna. Vet iof inte riktigt vad jag ska göra än, fast några saker är rätt självklara; träffa alla människor man inte sett på typ 2 veckor, se på Eclipse (hehe), njuta av det uuuuunderbara sommarvädret, käka en fet jävla pizza med TT (hehehehe), utnyttja gymkortet - så man tränar bort den där pizzan...


HOFFMAESTRO – Highway man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0