this will be my last confession, "i love you" never felt like any blessing

Här händer det grejer förstår ni. T ex är jag inte hemma längre, jag befinner mig just nu i min lilla stuga på Gotland. Mysigt som fan. Men det kunde ju varit bättre, typ soligt väder istället för regn. Och så hade det ju varit trevligt om min vän Jessica inte åker hem den här veckan utan hade stannat tills jag åker hem, alltså den 14/8... Och det hade definitivt varit trevligare om jag inte hade behövt börja plugga samhälle typ närsomhelst eftersom jag ska göra en prövning på halva Samhälle A-kursen den 18/8. Woho.

Nej nu lämnar vi det och hoppas istället på bättre väder imorrn så man kan ta sig bort till Tofta och chilla galet på stranden hela dagen!


Florence + The Machine – Heavy In Your Arms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0