and i'm talking to myself at night because I can't forget

Wow, det är verkligen helt omöjligt för mig att uppdatera den här bloggen för tillfället. Jag har helt enkelt inte haft tid att skriva ngt. Så det blir nog ett rätt långt inlägg är jag rädd för, men så får det bli för jag vill nog kunna läsa här om jag glömmer vad jag gjort i framtiden...

Vart ska jag börja? På lördagen kanske... Först och främst, i lördagskväll började sommarens hittills defintivt mest flippade dygn. Shit maan säger jag bara. Jag och Daniela åkte kommunalt ner till nykvarn (som ligger en bra bit utanför södertälje typ), en resa som tog nästan 3 timmar (dörr till dörr alltså). Helt klart den mest spontana och mest random resa någonsin. Och en hund hade vi med oss också (y). Väl nere träffade vi Terése, Felicia och Hannah, och resten av kvällen spårade helt. Tror jag skippar detaljerna. Lär nog komma ihåg ändå.

Vaknade upp till sommarens typ varmaste dag, och även fast jag fick en säng för mig själv var det löjligt varmt. LÖK säger jag bara, underbart ord det där... Tog tåget hem till huddinge, lyckades ta oss till långsjön för att kyla ner oss. Skönt som fan säger jag bara. Chillade på kvällen framför VM-finalen (hatar egentligen fotboll, men det var ju en hyfsat intressant match ändå) med tjejerna. I halvlek tog vi bussen till Ica för att köpa godis, men smarta som vi är glömde vi att bussarna bara går 1 gång i timmen på söndagar/kvällar så vi fick gå hem. Och missade andra halvlek, haha! Sämst vi är.

Idag låg vi vid långsjön igen på eftermiddagen, och nu på kvällen var vi äntligen och såg på Eclipse. Den var faktiskt rätt awesome, håller med dom som säger att den var bättre än både Twilight och New Moon. Men inte bättre än böckerna såklart (jag = boktönt). Kom hem hyfsat tidigt, såg en tidig bio för en av mina vänner jobbar imorrn... Weird att komma ut ur en biosalong och det är ljust ute! 

Nu ska jag nog bara ta det lugnt, är fortfarande lite slut efter helgen och dessutom har jag jätteont i halsen! Why man why?! Knarkar halstabletter, té och apelsinjuice. Fan ta förkylningar, särskilt på sommaren... 
Men imorrn blir det långsjön igen för det ska tydligen vara sol och +30 grader hela dagen typ. 

LÖK. 

(hehe)


The White Stripes – Seven Nation Army 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0