well, don't you want to know how we keep starting fires?

Blev nästan överkörd idag. Fast grabben i bilen var snygg iaf.

Eftersom vädret var lite smådåligt idag på eftermiddagen (men inte mindre lökigt för det) åkte jag in till stan för att hämta en klänning jag lämnat in på reklamation (köptes till skolavslutningen och gick sönder första gången jag använde den). Fick ingen ny klänning, men fick den gamla, trasiga tillbaka + 200 kr iaf.

Svängde dessutom in på MQ och köpte en klänning från Zoul... Men jag vet inte om jag ska behålla den för den kostade 600 kr. Jag är definitivt ingen modebloggare, det kommer inte komma massa dagens outfits, men jag bjuder på en bild på klänningen iaf:





Electric Six – Danger! High Voltage


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-10 @ 15:33:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0