when the truth is, i miss you. and i'm tired, i should not have let you go

Livet rullar på. Är inte så lockande att sitta inne vid datorn dagar som dessa, helt underbart väder har det ju varit.

För att inte skriva ett allt för långt inlägg om vad jag har haft för mig de senaste dagarna kör vi på en liten lista... Jag har:
 
  • Umgåtts med dom bästa
  • Ätit den där pizzan med terése hehe
  • Haft galet trevligt hemma hos daniela, träffat lite nytt folk och så
  • Solat och badaaat vid långsjön
  • Gymmat
  • Målat alla fingernaglarna i olika färger à la linda på lindas sminkblogg, awesome
  • Gjort ett försök till att sola och bada idag i tullinge, svårt dock när det är molnigt och blåser
  • Typ det enda som vi inte gjort är att se på Eclipse, vilket är sjukt livsviktigt. Nej men helt seriöst, vi vill ju se den och måste fan ta mig göra det också!


    Coldplay – Warning Sign

     


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0