you're the hardest little button to button

Ny design! Tog äntligen tag i saken... Fast den är inte riktigt klar än, smådetaljer typ som jag får ta tag i senare för det har jag inte tid med. För idag ska jag:

  • Packa och tvätta inför Åhus (åker imorrn!!)
  • Träffa folk (iaf ellen) som jag inte kommer se på typ en månad...
  • Försöka hinna åka till Skärholmen för att utnyttja ett presentkort på Make Up Store som går ut nu i juli.
  • Igår var jag förresten utanför dörren för första gången på typ 5 dagar (heja halsflussen och eventuell ögoninflammation). Kändes rätt nice att umgås med folk igen... Nej nu måste jag dra igång med packningen!


    The White Stripes – The Hardest Button To Button


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0