det finns inga ord, på det här jävla språket

Lite svårt att hitta ngt intressant att skriva om här. Dagarna ser mer eller mindre likadana ut; jobb, äta, sola och sola, typ. Idag satt jag i kiosken igen, jävligt tråkigt egentligen, inte speciellt utmanande om man säger så... Men det funkar ju, och det är ju alltid ett jobb. Dessutom började jag kl 14, nice!
Igår däremot jobbade jag inne i restaurangen, gjorde mackor, torkade bord, stod i disken. Väldigt mkt diskande. Egentligen ganska äckligt men man vänjer sig väldigt snabbt. Helt galet vad man blir trött i fötterna av att stå upp i ca 7 timmar...

Imorrn blir det restarangen igen, tidigt - börjar redan vid 8. Det blir att göra mackor, och dessutom ska jag lära mig kassan... Vi får väl se hur det går, hahaha. Nej men det blir nog bra.


Kent – Det finns inga ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0