everything about you is how i'd wanna be, your freedom comes naturally

Nej inte var vi ute i onsdags. Fuck vädret... Vart fan är sommaren?! Jag, daniela och terése var och grillade marshmallows på danielas uteplats istället, mys! Fast jag somnade, haha.

Igår hann jag med en jävla massa tkr jag. Vaknade hos daniela vid typ halv tolv, cyklade hem, käkade frukost och iväg igen! In till stan och frisören. Har klippt av typ 1 decimeter hår... Det behövdes men, jag saknar mitt långa hår! Tkr jag passar bättre i långt... Men men, det växer ju ut igen.
Sen mötte jag upp en kompis, satt i solen (som nu är borta...) och snackade skit i ett par timmar. Och såg en hel del studenter. Fan vad det ser härligt ut! Jag vill också! Och jag vill åka flak i stan och inte här hemma i huddinge...
Åkte sen hem, fast hann inte vara där särskilt länge. Film med ett gäng sköna människor i tullinge, såg All about Steve. Random film.

Nu sitter jag och hoppas på bättre väder, vi ska till grönan och se på Teddybears sen! Hur nice?!


Muse – Bliss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0