how many fingers are upon my hand?

Helt galet trött. Sov lite för lite inatt, men jag kunde inte somna... Har varit ledig i fem dagar och det är helt sjukt hur snabbt man vänder på dygnet. Kändes extremt onödigt att ha en vanlig skoldag idag (vi slutar imorrn) men vad gör man inte för lärarna? Hehe...

Ovärt att komma var det dock, "fiskade" insekter på naturkunskapen och gjorde en utvärdering på engelskan, tog typ 5 min.. Jag HATAR insekter, fyfan det är bland det värsta jag vet. Usch.

Annars hann jag med rätt mycket mer idag; var hos sjukgymnasten, kollade på källbrinksskolans bal, käkade middag med tjejerna i huddinge centrum... Hyfsad dag helt enkelt.

Imorrn är det skolavslutning, och jag ber, snälla, ge oss sol?



Teddybears feat. Flaming Lips – Chrystal Meth Christian 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0