sommartid, jag är tystnaden och vinden

Ytterst produktiv dag. Har nämligen spenderat den i soffan med både dator och TV. Kanon, tummen upp på det liksom... Nästan alla mina kära vänner har börjat jobba nu så det finns knappt ngn att vara social med. Och vädret sviker också. Snyft.

Men vad jag hört så ska faktiskt vädret bli lite bättre redan imorrn. Så då kan jag ju iaf sola, själv visserligen, men bättre än att sitta inne iaf. Fast förhoppningsvis så finns det ngn därute som kanske vill umgås ett tag iaf?

Annars blir det väl till gymmet imorrn igen, känner mig sjukt duktig som var där idag. Dessutom har jag köpt sommarkort så nu måste jag utnyttja det alltså...


Kent – Kevlarsjäl


Kommentarer
Postat av: maria

gymmarN

2010-06-15 @ 15:43:31
URL: http://lovelovelito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0