i've never been perfect but neither have you

Det går så lång tid mellan inläggen nu att jag glömmer bort vad jag har skrivit innan... Borde väl ta det som ett tecken på att jag är för dålig på att uppdatera men, tror inte jag kan lova ngn vidare förbättring alltså.

Livet (läs: skolan) flyter på som vanligt. Fast fortfarande minus läxor. Väldigt konstigt och väldigt uppskattat. Däremot börjar det väl märkas att man har påbörjat B-kurserna nu, särskilt i företagsekonomin. Ca 4 ½ timme i veckan med lektioner som jag varken är speciellt intresserad av (jag vet, vrf går jag sam-ekonomi?) eller speciellt bra på. Blir intressant det här...

Nu under veckan händer nog inget intressant tror jag, har inget planerat. Eller joo, jag ska på föreläsning om Coachande Ledarskap på onsdagkväll... Men! På fredag drar jag, Terése och Daniela till London! NICE! Och varför åker vi dit? Joo för att på lördag ska vi se... *trumvirvel* MUSE PÅ WEMBLEY STADIUM!!! Som vi har längtat, ända sen vi köpte biljetterna den 20 november förra året! Nästan ett helt år sen alltså... Och nu är vi äntligen framme (eller nästan då, hehe) vid 11 september 2010. Kommer bli grymt!

Aja nu ska jag väl ta och lugna ner mig lite... Hörs när vi hörs antar jag.


Linkin Park – Leave Out All The Rest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0