don't you know that no one alive can always be an angel?

Sitter i köket och har precis ätit frukost (åh vad jag älskar lov!). Ska snart röra mig in mot stan och njuta av våren ett par vänner. Konstigt väder idag, det är inte alls lika soligt som de tidigare men nästan varmare ändå... Termometern här brevid mig visar 13.5 grader, och observera gott folk att det är i skuggan. Så det gillar vi!

För intresseklubbens skull måste jag också berätta att jag har en olidlig träningsvärk som resultat av både spinningen och rehaben. Men det är nice, då vet man att träningen har tagit i alla fall (försöker att bortse från det äckliga faktum att när man får träningsvärk är det för att musklerna gått sönder lite... mys).

Tänkte ta med mig kameran till stan, jag har inte rört den på länge så det är fan dags nu när man kan hålla i den utomhus utan att frysa sönder fingrarna. Så om ni har tur så kanske kanske kanske det kommer upp några bilder här. Men bara kanske.


Santa Esmeralda – Don't Let Me Be Misunderstood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0