honey you are a rock upon which i stand

Kom hem strax efter kl. 6 så idag är man lagom trött. Men jag får skylla mig själv som inte håller koll på när sista nattbussarna går från Huddinge... Igårkväll var vi hursomhelst på någon hemmafest i Tumba, träffade trevligt folk (både nya och gamla ansikten) och bara umgicks helt enkelt. Mindre trevligt var det när jag då insåg att jag inte skulle komma hem. Men som tur är så har jag så underbara vänner så Daniel och Micke stannade kvar med mig ända till kl.04.50 då första bussarna för morgonen började gå. Litet äventyr haha, visst var vi trötta men jag tycker att det var rätt mysigt att se solen gå upp, vara typ den enda själen som var vaken och gå hem i morgondimman och sjunga lite för sig själv.


Bild från Tumba station tagen 05.14, 5 min efter solnedgången.


Coldplay – Green Eyes

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tror du menade soluppgången ;)

2011-04-29 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0