hör du ljudet av juli där utanför?

Nej okej det kanske var att överdriva. Men vädret är ju helt fantastiskt! Känns som om varje inlägg innehåller minst en mening där jag hyllar vädergudarna men så är det om man är svensk antar jag. Man har solabstinens efter vintern. Och det slog ju om så fort! Inte för att jag klagar...

Idag har jag inget speciellt planerat, så det blir nog solstolen hela dagen. Om jag orkar alltså, är inte så bra på att sola faktiskt. Ikväll kanske jag ska träffa mina kära vänner igen, de som fortfarande befinner sig på hemmaplan och inte något landställe. Borde nog försöka plugga lite också, men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte hända förrän i sista minuten.


Kent – Gamla Ullevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0