knock me down i'll get right back up again, i'll come back stronger than a powered up pac-man

Här har det hänt så mkt så jag inte har haft tid att skriva. Äntligen påsklov! Det behövdes efter denna helvetesvecka... Tre prov, en uppsats och ett annat arbete som skulle vara klart. Men nu är det slut! Eller som It's done, som Frodo skulle ha sagt.

Idag har jag varit i Huddingehallen ett par timmar. Klubben firar 40 år i år så det har firats idag, med straffturneringar, speed shooting, fiskedamm, ansiktsmålning m.m. Ett par vänner som skötte ansiktsmålningen så jag hoppade in på slutet och hjälpte till lite. Så ett par kaninansikten, några stjärnor och hjärtan fick jag göra. Rätt kul faktiskt, och själv fick jag ett par stjärnor i ansiktet eftersom jag lovade mina 99or det...

Ikväll kommer hela gänget hem till mig, ingen aning om vilka dock haha, men vi ska iaf äta pizza och köra filmmarathon. Mys!


Mark Ronson featuring Lily Allen – Oh My God

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0