rolling in on a burning tire

Hängde med ett par kompisar på spinning för ett par timmar sen... Jag har inte tränat så hårt på alldeles för länge och det kändes. Jag är död. Vilket jävla helvete det var. Sen så pallade inte riktigt knät hela tiden, men det tror jag mer var för att jag var för trött för att ha kontroll på benet och inte pga korsbandet... Men fa-an vad skönt det känns nu när det är gjort, och även fast jag trodde jag skulle spy efter typ en kvart så tror jag att jag ska försöka fortsätta köra det här 1 gång/vecka.

Nu ska jag ner och duscha för det har jag fortfarande inte gjort. Fräsch tjej...

The Dead Weather – Rolling In On A Burning Tire - Soundtrack Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0