vem är du?

Oj vad långt svar man kan skriva på den där frågan egentligen... Men jag ska väl försöka hålla mig kort.

Mitt namn är Emma, jag är 18 år och jag går i tvåan på gymnasiet, sam-ekonomi. Inte för att jag gillar ekonomi särskilt mycket (för det gör jag inte, är fantastiskt tråkigt faktiskt), men det kändes vettigt att välja när man var 15 år och inte visste vad man ville göra i framtiden. Det vet jag iof fortfarande inte riktigt, inte mer än att jag inte vill jobba med ekonomi iaf.

Jag älskar handboll, det måste vara den bästa sporten någonsin. Jag menar, den går snabbt, den är fysisk, det händer något hela tiden och man behöver aldrig sitta och vänta på målen (hur mycket märks det att jag avskyr fotboll?). Dock har jag dragit av korsbandet i höger knä två ggr, så nu har läkarna satt stopp. Så jag spenderar fritiden med att träna 12åriga handbollstjejer istället, vilket är grymt kul det med. Men jag saknar att spela och jag saknar mitt lag brutalt mycket.

Annars så gillar jag även foto, musik, filmer/tv-serier, mina vänner, min dator, konserter och typ 1000000 andra saker...

Jag är helt klart beroende av försvarets hudsalva. Jag kan vara förbannat elak mot människor jag har svårt för. Jag är en väldigt känslosam person som gråter till allt; film, tv-serier, böcker, musik - you name it, men har svårt att visa känslor. Jag är nog lite smått dryg emellanåt. Jag har för tillfället tre tandborstar. Jag är grymt duktig på att skjuta upp saker och ting, men jobbar ändå bäst under press så det brukar jämna ut sig. Jag får beslutsångest varje gång jag tvingas ta ett beslut, oavsett om det är livsviktigt eller vardagsgrej. Jag är perfektionist och kontrollfreak, vilket inte alltid är en bra kombo men å andra sidan så gör jag alltid mitt bästa. Jag är rädd för insekter, djupt vatten och världens undergång. Jag är förbannat nyfiken, ifrågasätter det mesta och vill alltid veta mer, älskar wikipedia. Jag har världens underbaraste vänner, och det är så grymt skönt att bara sitta och snacka skit med dom ibland.

Och det blev visst lite för långt ändå, men men!

Megasöt bild på mig, galet fotogenisk, jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0