we live in a beautiful world

Här har det varit fullt upp sen sist. Filmmarathonet (scream 1,2 och 3) var nice, dock så vet jag inte om man kan säga att det att scream passar in i skräck-genren... Vi satt mer och skrattade åt dem, haha!

I söndags åkte jag till Farsta med mamma, köpte ett linne från h&m och lite strumpbyxor. Provade också världens snyggaste skor, replay så klart, jag är helt kär. Men självklart så är den minsta storleken (36) för stor för mig. Fan vad jag hatar mina löjligt små fötter ibland... Sen på kvällen var vi på restaurang för att fira min morfar som fyller 70 år (idag!). Och därefter in till stan för att möta upp vännerna och se scream 4. Som faktiskt var bättre än de tidigare, men bara för att den var nyare.

Igår var jag hos min sjukgymnast. Gjorde lite hopptester och det blev lite blandade resultat.. Men jag ligger hyfsat till men saknar lite muskler på det skadade benet. Kommer nog antagligen att ta ytterligare ett år att bygga upp dem.
Och ja, vädret igår var ju underbaaart! Åkte hem från rehaben i bara shorts och t-shirt, det gillar vi!
Senare på kvällen mötte jag upp vännerna igen för att köra lite kubb. Då var det dock inte riktigt lika varmt länge så vi stannade inte ute så länge, utan slutade med att alla åkte hem. Lite fail, hatar att inte nattbussarna går på vardagar + att det ändå var lite problem med att hitta ngnstans att vara då allas föräldrar jobbar... Men det var rätt skönt att åka hem ändå, tillbringade resten av kvällen framför xboxet och assassin's creed (hehe).

Nu ska jag ut och ta vara på solskenet.

Coldplay – Don't Panic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0