whatever happened to the great escape, and to all the plans we made?

Galet vad denna vecka har gått fort. Men det är skönt att den mer eller mindre är över, är så förbannat trött pga min korta natt...

Ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma, för imorgon är det dags för Mixcupen. Ska bli grymt kul faktiskt! Man spelar blandat tjejer och killar, och mina tjejer verkar trivas jättebra ihop med P99orna så det kommer nog fungera hur bra som helst. Mindre kul är att arrangörerna har lagt matcherna helt åt helvete, slutspelet börjar redan imorgon eftermiddag/kväll så har vi otur spelar vi match kl.18.00. På valborg. Underbart.

Nu ska jag kolla på True Blood om jag inte däckar på soffan först.


Peter Von Poehl – The Story Of The Impossible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0