fredagsklubben

Efter många om och men så sitter jag på tåget hem från Trosa. Hann tillslut med pendeln från Södertälje Hamn, med 20 sekunder till godo, stressigt värre.

Åkte ner igår för att jobba på restaurangen, avslutning för Fredagsklubben (dvs, alla gubbar i klubben typ). Middag, och en massa alkohol. Öl, vin, vodka, snaps, gin osv. Fast det var inte så farligt faktiskt. De flesta skötte sig bra. Undantaget skulle väl vara min otroligt charmiga granne (som är någon blandning av typ äckelgubbe och nazist) som slängde ur sig den mysiga kommentaren: "Du vet, jag tycker så mycket om dig". Vad bra då, svarade jag och gick lite äcklad därifrån... Gick av någon gång efter 23 tror jag, slockna på direkten när jag kom hem. Lika trött för det ändå dock.

Nej nu är jag snart i Huddinge, ska nog stänga ner datorn.

Kommentarer
Postat av: Raisa

Fin blogg :D

2011-08-29 @ 19:09:58
URL: http://tjokung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0