long time no see

Har varit rätt intensivt på sistone. Att sitta här vid datorn och skriva lite har varit helt out of the question, inte funnits någon tid alls för det.

I måndags var jag och Ellen äntligen och prövade på pole dance. Hittade in på en pole dance-studios hemsida för ett par år sen och varit taggad sen dess, men först nu har jag haft möjlighet att testa (pga skador, ålder, tidsbrist m.m.). Och det var helt galet kul! Sjukt jobbigt och jag fick minst lika många blåmärken som efter en handbollsmatch (fast på lite andra ställen). Visst gjorde det lite ont, kändes som om huden skulle brännas bort, och nu har jag världens träningsvärk men det var helt klart värt det. Hur kul som helst. Vill börja på en kurs nu på direkten men tyvärr så startar nästa kursperiod redan nästa vecka och då är vi i Zakynthos... Men om typ 2 månader, då jävlar! Sen åkte vi hem till mig, hade en mysig middagsdejt på min altan och satt och snackade skit hela kvällen.

Igår var jag med Micke, Daniel och Ellen och badade och paddlade kanot i Flottsbro. Det var faktiskt roligare än vad jag hade trott. Sen på kvällen drog vi (+ några vänner till) hem hit och grillade lite. Så underbart att sitta ute och njuta av sommarkvällarna med vänner.

Slutligen så har den här dagen tillbringats på en brygga i Tullinge och nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0