there's a thunder in our hearts, baby

Sista dagen på kursen idag. Lite segare idag måste jag säga, vi pratade mycket om ljus (befintligt, lampor, blixt osv.). Hade lite ont i huvudet så det var nog därför. Det + vädret. Nu är sommaren verkligen slut. Bilder från idag kommer kanske senare, jag har inte lagt över dem på datorn än... Är jättesugen på gå fler fotokurser, fast den som jag är intresserad av kostar 12.500 kr(.......). Håller på i 25 veckor, och är 75 timmar lektionstid och 125 timmar egen fototid. Motsvarar Fotografi 1 och 2 (eller A och B) på gymnasiet och låter helt fantastiskt kul. Men kostar mer än vad jag tjänade i jobbet i somras.

Imorrn är det dags för årets KUL-helg. Jag och Madde (min "tränarkollega") åker med 15 tjejer i truppen, hur bra som helst. Förra året åkte vi med 6, helt okej ökning. Ska bli kul, fast vi har inte planerat något alls. Får väl göra det på bussen imorrn. Hursomhelst så blir jag upphämtad här kl. 7.00 imorgon och jag har inte börjat packa än. Så det är vad som ska göras nu.

Hörs tidigast söndag kväll!


Placebo – Running Up That Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0