zante 2011 - eller käften din pung!

Hemma efter en helt underbar vecka nere på Zakynthos! Sol, bad och en mindre hälsosam livsstil, och nu mår man ju som man ska. Det vill säga, förkylning med extra allt. Men det var helt klart värt det.
Sola, bada, stranden, poolen, göra vad man vill bara för att, chilla på balkongen med alla mina underbara vänner, käka sent på kvällen, drinkar, shotar, kötta galet på natten, dansa på bardiskar, balkonger och gud vet vad. Hålla ormar, happy balloons, hyra trampbåt och trampa rakt ut i det turkosa vattnet, njuta av livet helt enkelt. Så underbart, så simpelt. Minnen för livet.

Även fast jag redan saknar allt där borta så är det ändå rätt skönt att komma hem. Skönt att sova i en bra säng, skönt att slippa de fantastiska toaletterna därborta (prisa gud för svenska reningsverk och avloppssystem), skönt att äta något annat än pommes frites till allt, + självklart att min förkylning drog ner lite på humöret där borta.

Nu borde ju jag ju lyssna på kroppen och stanna hemma och rehaba/detoxa lite men vem har tid att göra vad kroppen vill? Imorgon ska jag kriga upp för att gå en fotokurs på Fotografiska, ska bli awesome även om jag kommer sitta och snora ner hela föreläsningssalen. Och planerna bara fortsätter:

Onsdag: Fotokurs 12-17
Torsdag: Fotokurs 12-17, fysträning med småbrudarna på kvällen
Fredag: Fotokurs 12-17, checka alla bilder från resan med vännerna kanske?
Lördag: Upp tidigt som fan - åka på KUL-helgen, träningsläger för HHK i Enköping
Söndag: KUL-helgen, hemma kl. 18
Måndag: Skola. Hallelujah.

Bara att köra.


Och ja, citatet däruppe är väl ganska internt om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0