when you feel so tired but you can't sleep

Hemma från en lång men väldigt bra träning med tjejerna. 1 timmes handboll, 1 timmes fys. Vi kör hårt med dem nu, men de börjar vänja sig. Bra träning idag som sagt. Det känns nästan löjligt skönt att se när det börjar "lossna" för en del tjejer, att de börjar fatta, få in känslan. Nu ska bara tekniken nötas in och sen så tror jag faktiskt att vi kan få ihop ett rätt skapligt gäng tjejer, ett ganska bra lag.

Känns tungt med skolan just nu. Besviken på min Eng C lärare, så otroligt likgiltig. Saknar Marie. Jättemycket ekonomi med Diana, Sveriges förmodligen sämsta lärare, inte ens UF lockar just nu. Svenska lite för många gånger i veckan. Idrotten var ett uppsving, fick en ganska jobbig men rolig uppgift. Långträningschema typ, taggad som fa-an! Minst 10 veckor ska det vara. Men på det stora hela... Tungt som sagt. Så illa att jag faktiskt längtar efter Religionen som vi ska ha nästa termin för då vet jag i alla fall att vi får en bra lärare.

Omotiverad bild på awesome människor. För att pigga upp mig lite kanske.


Coldplay – Fix You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0