juluppdateringen

God Jul på er! Jullov, julafton är redan över och förbi men ändå har jag inte skrivit något här förrän nu. Jag tror det stämmer, det du sa Lindahl, vi är nog Sveriges sämsta bloggare...

Jullovet hittills har mer eller mindre spenderats framför TV:n, lillebrors xbox och Assassin's Creed. Awesome. Och såklart en mysig julafton med vår lilla släkt.

Idag har jag hängt med min polare soffan och sett på älskade Sagan om Ringen och nu är jag och familjen på väg ner till Trosa för den årliga julmiddagen hos några vänner (det närmaste vi kommer kusiner...). Kalkon, hassebackspotatis och gräddsås, standard. Mina kära vänner ska liksom resten av Stockholms ungdomar ut i kväll, lite trist är det ju att jag missar det... Hoppas ni får en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0