lord, i want to be up in my heart, just in my heart oh lord

Var och tränade idag för första gången på alldeles för länge. Körde bodypump (mitt favoritpass) och kände verkligen hur snabbt man tappar formen... Tog ju samma vikter som jag alltid kört med, men herregud vad jag kände mig svag! Självförtroendet fick sig en rejäl törn. Men nu är det ju snart lov och då kommer jag ju faktiskt för en gångs skull ha tid för träning så det styrkan kommer väl tillbaka snart (förhoppningsvis).

Apropå träning, saknar pole dancen som fan! Skulle vilja ta mig iväg på ett open pole pass, men är lite osäker på hur det går till. Och så skulle det ju vara bra mycket roligare om man hade någon kompis att gå med (en liten hint tjejer hehe... Eller grabbar för den delen.).

Det börjar märkas att det snart är lov, alla lärare prackar på en extra mycket uppgifter som alla ska vara klara nu. UF, idrott, loggbok, internationell ekonomi... Segt. Men å andra sidan, idag har började jag 12.05 och i morgon 11.35 pga. lite inställda lektioner. Inte helt fel.


Moby – In My Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0