rätt bra dag

Lång dag idag. Två matcher i Huddingehallen (en förjävla dålig förlust och en grymt härlig vinst), sen lunch på pizzerian med 15 tolvåriga brudar och tillslut "träning" (julavslutning, dvs lekar) i kvarnberga. Så mentalt trött efter det. Jobbig match + ett gäng tjejer som var otroligt högljudda och tjattriga (vilket de normalt sett inte är) gjorde sitt. Men jag har haft kul ändå och vi fick hela fyra julklappar av våra söta tjejer (det lönar sig att vara tränare).

Sen åkte jag och mamma till Media Markt för att köpa en iPhone 4 S till mig och lillebror i julklapp. Känns helt okej.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag ska också få en Iphone :D:D

2011-12-21 @ 11:26:30
URL: http://tionollfem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0