honey i'm home

For now åtminstone. Är ledig idag och imorgon så jag valde att åka hem, det är ju ändå dåligt väder. Så idag ska jag bara njuta av att jag slipper oroa mig för alla insekter, slipper leva ihop med min familj på en löjligt liten yta (missförstå mig inte nu, jag älskar min familj, men jag är en människa med stora behov av eget space...) och bara vara göra ingenting helt enkelt.
Ikväll blir det spinning med bästa Ellen, underbart! Har längtat efter att träffa både henne, och spinningcykeln faktiskt (hehe).

Kommentarer
Postat av: Ellen

bara så du vet så har min mobil lagt av :$$ men jag är hemma vid halv fem och då är jag kontaktbar igen!!

2011-07-04 @ 15:21:53
URL: http://ellenochvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0