you gonna save me or not?

Värd skoldag idag. Hade "lektion" i ca 9 min. Och med "lektion" menar jag skriva utvärdering av kursen, äta 1 väldigt sur jordgubbe och dricka lite cider. Åkte sen på hemliga UF-äventyr med delar av min UF-grupp. Och därefter in till stan för att fixa födelsedagspresent till en kompis. Vi är fyra stycken som ska köpa tillsammans så vi kunde köpa lite mer fancy presenter om man säger så...

Skulle egentligen kört spinning på kvällen men hann inte, kom hem från stan för sent. Synd, för det var alldeles för länge sen som jag tränade nu, och jag var faktiskt sugen på att komma igång lite igen. Istället åkte jag hem och dog på soffan, men å andra sidan hade jag galet ont i huvudet så det kanske egentligen bara var bra att jag vilade istället för att träna.

Imorrn är det skolavslutning. Så då är det officiellt slut på tvåan (har väl egentligen varit det sen några dagar tillbaka...) och mitt sista sommarlov börjar. Känns lite konstigt faktiskt, nästan lite vemodigt. Har hört från så många f.d treor nu att man verkligen ska ta vara på sista året för att det går så fort, att man kommer sakna alla, att man kommer sakna tryggheten av att gå till skolan varje dag osv, att jag nästan blir lite nervös över att det bara är ett år kvar tills det är min tur att stå och hoppa på flaket.

Jag och mina kära vänner, snodde bilden av Terése:



Kyle Andrews – Sushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0