hard work

Helvetesveckan har inletts. Jag har fyra prov den här veckan och allmänt jobbiga lektioner utöver det... Första provet var idag, matteprov, och det gick väl inte så jättebra direkt. Hoppas jag lyckas skrapa ihop tillräckligt med poäng för ett VG. Det enda trevliga med den här veckan (skolan alltså) är att jag har sovmorgon imorrn till 11.05. DET gillar vi! Älskar när lärare är iväg på kurs. Och dessutom har jag resursdag på onsdag, men jag vet inte om jag är ledig eller om någon lärare har bokat in något...

Måndag: Matteprov
Tisdag: Sovmorgon!
Onsdag: Resursdag, ledig (?) kötta inför FEKprovet hursomhelst...
Torsdag: FEKprov - bokslutsanalys
Fredag: Nationella engelska - writing och FFSprov, sminkhistoria typ (?)

Sen så jävlar är det helg!
Fredag: fest hos en kompis, kanske (y)
Lördag: FIRA DANIELAS 18ÅRSDAG (som är imorgon, grattis!)
Söndag: ...vila efter helgen? Träning med småbrudarna på kvällen iaf.


The Sun Harbor's Chorus-Documentary Recordings – Hard Work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0