let's not forget we are so strong, so bloody strong

Random väder idag. Spöregn, solsken, blåst, vindstilla. Aprilväder i maj... (man vet att man inte har mycket intressant att skriva om när man börjar diskutera vädret)

Anyway, gick bara på en lektion imorse, idrott... Boxercise. Var någon kille ur en annan klass som skulle hålla i en ledaruppgift. Var rätt jobbigt, så jag lär väl ha träningsvärk imorrn.

Ska snart iväg på klubbens årsmöte. Vi har för första gången valt årets spelare, tyckte att tjejerna var tillräckligt gamla för det i år. Så vi ska inför resten av klubben ge en motivering och berätta vem vi har valt, så jag tänker tvinga Madde att prata.

Sen blir det plugg resten av kvällen, och när det är klart så är jag klar med tvåan! (fast jag har iof gitarr på måndag med det är inte riktigt samma sak, och ett "rollspel" på feken men det är skitsamma...).


Franz Ferdinand – Come On Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0