oh baby he's so cruel but i'm still in love with judas baby

Skön dag idag. Efterlängtad sovmorgon till 11.05, sen samhälle, lunch och psykologi. Gick sen och fikade med Ellen, och sen vart det turbo hem för att hinna byta om till träningen med småbrudarna och grabbarna. Vi hade träning med våra F-95ors tränare (95orna är bland de bästa i Sverige...), och det var verkligen inspirerande (jag vet, fancy ord men jag hittade inget bättre). Hon säger och visar alla de små sakerna som gör att det stora hela blir så bra. Jag antecknade efter, hehe...

Satt och tittade på damerna + F-95 och F-96 som körde ett friskis-pass till kl.19, då körde jag spinning. Det känns bättre och bättre för varje spinningpass, skönt att känna att konditionen börjar komma tillbaka. Däremot höll mina ben, särskilt vaderna, på att avlida. Har så grym träningsvärk från rehaben igår...

Imorgon är jag ledig! Underbart skönt. Måste dock plugga hela dagen men jag har ändå inte så mkt bättre för mig... Har ju tittat klart på True Blood säsong 3 nu, fan vad skaparna av den serien är bra på cliffhangers. Måste ju vänta tills i sommar för nästa säsong.


Lady Gaga – Judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0