someone that you think that you can trust is just another way to die

Spelarmötet i onsdags gick bra. Vi höll på i två timmar och pratade bl a om nästa säsong, lät tjejerna komma på lite regler för laget osv. De är rätt sköna våra småbrudar, haha. Många av mina vänner förstår inte varför jag tränar tjejerna, jag får ju ingen lön och det tar grymt mycket tid (två träningar/vecka, matcher, cuper, möte, planeringar m.m.), men jag tycker att det är sjukt kul. Deras framgångar är ju mina framgångar, både handbollsmässigt och socialt. Okej, nu låter som om jag är hur bra som helst, men ni förstår vad jag menar. Har en del blyga tjejer som vågar så mycket mer nu när dom spelat ett tag, pratar mer, tar för sig mer osv.

Annars har det rullat på som vanligt... Igår var jag på bio med Ellen, Micke och Daniel och såg I Am Number Four. Var väl inte den bästa filmen jag har sett, men det var helt okej och han som har huvudrollen är snygg och det gör ju inget om man säger så. Men det spårade helt i slutet, haha!

Ikväll ska jag på fest hemma hos en klasskompis, blir nog awesome.


Jack White & Alicia Keys – Another Way To Die

Kommentarer
Postat av: terese

såg den idag, han är ju inte snygg :O:O:O:O

2011-05-15 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0