this could be the end, this could be the end

Träningen med tjejerna gick bra. Vi körde målvaktsträning, eller ja, Madde körde målvaktsträning. Jag var med och sköt. Satan vad dålig jag är! Rätt pinsamt faktiskt. Så jävla kul att efter träningen när vi frågade om det var någon som kunde tänka sig att stå i mål på Eken Cup så ville typ alla! Tidigare har vi ju fått hota med att det blir rätt tufft att lita på ribban och stolparna tar allt, och tvinga någon att stå. Så nu slipper jag ju det i alla fall! Har ju andra problem till Eken, t ex så har jag tre 9m-spelare och typ åtta 6m-spelare...

Över till något annat. Var ju ute med brudarna igår, och det var rätt awesome. Vi startade hemma hos mig (jag, Daniela och Terése, Emma kom senare efter hon jobbat klart...) och åkte sen in till stan. Började på något ställe som heter DAAM, drack lite cider och ett par shotar. Stannade inte så länge utan drog vidare till Gaudi sen, och stannade till stängning. Helvete vad ont i fötterna jag hade igår (och idag!). Att dansa i stenhårda 10cm-klackar är inte så jävla skönt faktiskt, men man får ju snygga ben...

Tog tunnelbanan hem 03.23 och tänkte; yes nu hinner vi ju till sista nattbussen. Skulle till och med få vänta i Fruängen i ca 10 min. Men nej det var något fel på t-banan, så vi missade bussen... Så jag gick hem. I regn. Enda positiva var ju att klockan då hade blivit 4 så det var ljust ute...


Kings Of Leon – The End

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0