don't you smile like you smile 'less you mean it

Det märks att det börjar närma sig sommaren, det är full fart på det mesta just nu. Jävligt långt inlägg blir det nog förresten.

I lördags var jag på 18årsfest hemma hos Daniela, det var asnice. Trevlig kväll, trevligt folk, kan det bli bättre? Vaknade upp förvånansvärt pigg och glad dagen efter och drog med Ellen, Daniel och Viktor för att käka frukost/lunch på max. Tror inte jag har ätit där förut faktiskt, gott var det fast krångligt att beställa. Så jag är nog fortfarande mer donken-fan...

Träning sen på kvällen i Skogås med mina tjejer, den blev lite annorlunda. Många sjuka/skadade/borta på annat resulterade i endast 5 spelare. Men det blev rätt bra ändå, passade på att börja öva på lite nya grejer.

Seg dag i skolan i måndags. Höll på att somna på sista lektionen (historia...), kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Hade sovit så sjukt dåligt natten innan, så egentligen hade jag nog behövt åka hem och sova direkt efter skolan. Men nej, jag åkte till min sjukgymnast, körde rehab (dog som vanligt) och stressade sen hem. Därefter snabb dusch, äta middag, sminka mig och sen till Daniela för att fixa lite inför kvällen. Följde nämligen med henne på studentskiva lite spontant (min andra vän som skulle gått egentligen mådde lite dåligt så jag köpte hennes biljett). Skivan var på Collage, och det var grymt. Dock kände jag typ bara 2 (+ 2 andra som jag träffat lite snabbt tidigare bara), och Daniela kände typ alla (hennes skola...).

Tur för mig att vi typ inte gick i skolan igår, var galet trött. Vi gick bara på UF-mässan (SM) mitt på dagen och sen var vi klara. Och på kvällen var det träning tillsammans med grabbarna och det var lika kul som förra veckan!

Nu ska jag snart på spelarmöte med mina småtjejer (och nästa vecka är det föräldramöte... och veckan därpå årsmöte...), så nu blir det middag!


Tiger Lou – Nixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0