infect me with your love and fill me with your poison

Överlevde nationella, det blir nog ett G. Gick utan att göra de sista 3 frågorna, kände att det inte var någon idé + att jag var tvungen för att hinna äta lunch och sen börja förbereda inför nästa prov... Slutprov i Färg, Form och Stil, vilken skämtkurs egentligen. Visst har det varit kul att lära sig sminka och så, men seriöst, betyg i styling? Hursomhelst så gick det väl inte så jättebra, hade svårt att hitta rätt kläder till min modell terése så det blev bara ett VG... Så det blir bara VG i slutbetyg också.

Sen på kvällen åkte jag hem till Micke med Carro, Daniel och Jimmy. Såg på Big Brother (som jag inte följer och därför inte fattade så mycket) och Scary Movie. Åkte hem sen och somnade direkt, trött tjej.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Eller jo, ikväll ska jag på middag hos några vänner. Hade egentligen velat följa med några andra vänner ut men nu har jag lovat att följa med på middagen + att det inte är schysst mot min kompis som kommer vara där om jag bara drar. Men det blir nice ändå!


Katy Perry – E.T. (feat. Kanye West)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0