(y)

Har precis bokat en fotokurs i slutet av sommaren på Fotografiska Akademin. Det är en grundläggande tredagarskurs för ungdomar mellan 14-18 år så det passar mig perfekt! Jag har ju en kamera och jag gillar att fotografera men jag kan inte alla manuella inställningar på kameran. Har länge velat gå en fotokurs så det kommer bli grymt tror jag.

Ren tur att jag kunde gå kursen faktiskt, att den fick plats i mitt fullspäckade sommarschema. Känns som mer eller mindre hela min sommar är planerad in i minsta detalj, lite tråkigt faktiskt... Hade väl egentligen velat ha lite fler tillfällen att vara spontan på och jag ångrar lite att jag sa till min arbetsgivare att jag kan jobba i fyra veckor. Men men, jag tjänar ju pengar iaf och cash is king, eller?

Min sommar:


Har inte riktigt bestämt mig helt än om vad jag ska göra direkt efter skolavslutningen... Antingen följer jag med familjen till Frankrike eller så hänger jag med gänget ut till Viktors landställe. Åh jag kan verkligen inte bestämma mig!
Sen så ska jag ju självklart inte jobba 4 veckor i sträck, har bara inte fått något schema över arbetstider än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0