dreamed of para-para-paradise, every time she closed her eyes

Har fastnat vid köksbordet, käkade lunch och nu orkar jag inte ta mig härifrån... Lat. Men jag har ändå hunnit med en del idag i alla fall.

Hade match med tjejerna för några timmar sen. Vi spelade mot Lidingö SK, som ligger sist i serien och vi ligger tvåa. Självklart att vi skulle vinna? Nja. Vi vann tillsist med 8-4, var väl egentligen inte nervös, men hade vi spelat bra hade vi vunnit med 18-4. En riktig skitmatch var det. Men, som vi sa till tjejerna (efter en liten "utskällning"), i matchprotokollet syns bara resultatet - inte hur vi tog oss dit. Och vi vann ju i alla fall.

Snart (förhoppningsvis) ska jag möta upp resten av mitt företag för att ta lite foton på oss. Ska försöka hitta någon bra location först, lite svårt när det är November och allt är grått/brunt. Det blir jag som fotograferar, och även om det faktiskt ska bli kul (har ju inte fotat personer så här "planerat och bestämt" förut) så känner jag att det kommer göra ont. För jag har äckligt mycket träningsvärk, i muskler jag inte visste existerar. Särskilt i armarna så att lyfta kameran kommer inte bli skönt.


Coldplay - Paradise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0