-

Önskar att man kunde lösenordsskydda vissa inlägg. Så man kunde skriva exakt allt här för det känner jag för att göra just nu. Nästan så jag önskar att jag skrev en traditionell dagbok med hänglås och allt. Men då blir det ju svårt att ladda upp bilder. Känns så trist att stänga av hela bloggen, för jag tycker ju egentligen att det är rätt kul att folk (vissa, inte andra) läser och intresserar sig för det jag skriver även om jag skriver för min egen skull. Så vi kan väl helt enkelt nöja oss med att jag känner mig så oerhört frustrerad just nu.

Annars så är det fullt ös som vanligt och jag räknar med att det dröjer flera dagar mellan inläggen. Det är ju verkligen inte prio 1 att skriva här om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0