i've had a chance to be insane, asylum from the falling rain

Jag överlevde demonstrationen. Det kändes väl inte riktigt bra men helt okej. Vem vet, en vacker dag kanske jag kan förmå mig själv att hålla tal också.

Har precis duschat, hade idrott som sista lektion. Var sjukt jobbigt, i alla fall för mig som är så otränad. Hade konditionsteori och sen praktisk övning, så vi sprang typ 2,5 km vilket jag inte gjort på ca 2 år nu. Kändes ändå förvånansvärt bra och det gillar vi.

Nu ska plugga franska (prov imorgon...) och sen in till Globen för att möta Lindahl, äta lite och sen blir det Red Hot Chili Peppers. Awesome.


Red Hot Chili Peppers - Slow Cheetah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0