shows that we ain't gonna stand shit, shows that we are united, shows that we ain't gonna take it

Skön dag idag. Började 12 med multimedia (grafisk design). Vi jobbade vidare med vår logotype till Panorama, den är snart klar. Vi börjar komma igång nu och det känns underbart! Första bilderna med helikoptern togs i helgen av grabbarna, loggan är på gång, hemsidan (första utkastet) kommer upp på torsdag, marknadsundersökningen skickas äntligen iväg på torsdag. Vi har skaffat en rådgivare som vi ska träffa på torsdag, riskkapitalet är sålt och det börjar kännas som det är på riktigt nu.

En rätt mysig håltimme därefter (umgicks med mina kära vänner som jag aldrig ser längre för att vi är i olika företag) och sen franska-prov. Som jag inte pluggat till alls, men å andra sidan var det hör- och läsförståelse och inget jag egentligen kunde plugga till. Gick helt okej men som vanligt missade jag en del på hörförståelsen. Jävla fransmän som pratar så förbannat fort.

Sen direkt till gymmet. Sprang lite på löpbandet och sen body pump. Body pumpen är verkligen kanon. Gillar träningar där det verkligen känns att man blir slut i hela kroppen. Så nu är jag sådär lagom trött och utmattad och resten av kvällen ska spenderas kreativt (photoshop, illustrator, och kanske kolla lite på indesign) och sen läsa min fantastiska svenskabok.


Adele – Hometown Glory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0